Stránky určeny začínajícím hráčům airsoftu i pokročilým hráčům,spousta informací na jednom místě.

Výroba luku a šípu

22. ledna 2008 v 16:45 | Airsoft Team Olomouc |  NÁVODY

Tento článek upraven dne 9.listopadu 2009 v 14:39 (Upraven text,odkazy,fotografie,promazány komentáře porušující pravidla webu)

Autorem tohoto článku je Airsoft Team Olomouc-přísný zákaz kopírování na jiné weby !


Jestli se vám luk nechce dělat, radím vám objednejte si ho na stránce např ZDE nebo ZDE a pokud' i přes to si chcete vyrobit vlastní,tak zde je návod (unikátně pro Airsoft Team Olomouc)


Luk,který střílí velice dobře si můžete vyrobit následovně :

  • budete potřebovat menší klacek ze stromu,nejlépe z Jasanu,Tisu Jilmu,ale záleží na Vás jaký druh dřeva vyberete
  • zapomatujte si,že luk musí mít obvod alespoň 8cm-9cm
  • dále bude potřeba sehnat "tětivu" a nebo můžete použít jinou variantu,třeba nějaký provázek nebo něco podobného
  • dále je potřeba upravit konec luku a to uděláme tak,že na obou dvou koncích luku uděláme malý zářez
  • dále budeme potřebovat tilerovcí tyč,kterou si bude třeba vyrobit...vyrobíme ji tak,že si vezmeme nějaké alespoň 1m dlouhé prkno a ze stran uděláme zářezy tak jako to můžete vidět na této fotografii

Ale pozor! Na luku nedělejte žádné ozdobné zářezy,protože může prasknout.
  • pokračujeme dále...kolem jednoho konce luku(je jedno jakého) velmi pevně namotáme provaz a protáhneme ho nami vytvořeným zářezem->to samé uděláme také na druhém konci
  • pak dáme náš luk na tilerovací tyč a budeme ho pořád zatěžovat a dávat na další a další stupínek,ale vždy když postoupíme o stupínek dále,tak ho ho necháme vždy alespoň 45-60min aby si zvykl na tuto váhu
  • mezitím co si luk bude zvykat na váhu,tak si vyrobíme šipky
  • nejlepší bude přírodní,tudíž ho vyrobíme z lebedy tu nalezneme někde u lesa
  • pokud' máme tak z lebedy odstraníme bordel a hrbolky a větve
  • na konci lebedy neděláme žádné zářezy,protože by se mohl rozštípnout
  • pokud' chcete na šíp aplikovat tětivu,musíte si koupit "vidličku" nebo jak se tomu říká a aplikovat to na šíp
  • dobré je si šíp ve předu něčím zavážit např. malým hřebíkem a na konci šípu uděláme zářez na péro a to tam přiděláme
  • A vše je hotovo-luk a šíp je kompletně vyroben ted' už si můžete jít v pohodě zastřílet,ale pozor na něco živého či drahého

Pokud' se Vám něco v následujícím článku od Airsoft Team Olomouc nezdá,tak to prosím napište do komentářů,at' článek můžeme poupravit.
Pokud' máte nějaké nápady nebo naleznete v tomto článku pravopisné chyby,tak je napište do komentářů.Děkujeme

EDIT: Obrázky smazány z důvodu nevhodného a žárlivého chování některých návštěvníků tohoto webu.
 


45 lidí ohodnotilo tento článek.

Anketa

Jaká POLICIE je podle Vás nejlepší???

Americká 15.7% (405)
Česká 65.4% (1690)
Ruská 4.4% (114)
Britská 2.7% (69)
Slovenská 5% (129)
Německá 3% (78)
Japonská 0.5% (14)
Ukrajinská 0.8% (20)
Čínská 0.9% (22)
Japonská 0.5% (13)
Jiná 1.2% (31)

Komentáře

1 sarka-ks sarka-ks | E-mail | Web | 22. ledna 2008 v 16:52 | Reagovat

máš moc hezkej blog !!!!!!!!

2 bednářík bednářík | E-mail | 17. března 2008 v 18:52 | Reagovat

hej dik s lukem s tym napinanim luku jsi mi pomihl ale sipy nic moc ale presto dik :-)

3 Honza Honza | 20. března 2008 v 19:29 | Reagovat

hele admin pls nevadí když nebudu napínat ten luk na tý speciální tyči??? A já jsem si dneska uříznul klacek z kočičky myslíš že vydrží?? PLS ODPOVĚZ A MOC SI MI POMOH DÍK

4 Honza Honza | 20. března 2008 v 19:41 | Reagovat

Admine pls odpověz co nejdřív dík

5 jan jan | E-mail | 28. března 2008 v 19:04 | Reagovat

Jsou dobrý

6 Mirek Mirek | 14. dubna 2008 v 7:40 | Reagovat

Jo kdyby neco ty sipy co tam mas vystaveny jsou koupeny a ne  udelany ten luk jsi musel orezat nebo koupit protoze takovej nenajdes jo a Honzo z kocicky bych to nedelal nejlepsi je jasan!!!!!!!!!!:-) ČEST

7 Fidus Fidus | 9. května 2008 v 13:05 | Reagovat

hele sice dobrý že se snažíš pomoci začátečníkům ale o výrobě luků tu máš prd. Sice tu máš zmíněný dost důležitý prvek výroby- tillerovací hřeben(nebo jak se to jmenuje) ale nemáš vůbec vysvětlený na co ce používá :)...takže když už něco píšeš tak to napiš pořádně nebo to aspon lépe okopíruj od jiných lidi...tvoje stránky mě zatim jen spomalili v hledání toho co potřebuju

8 davča davča | 8. června 2008 v 12:12 | Reagovat

jak to mám dlouho natahovat??na to dřevo?

9 Killer Killer | 8. června 2008 v 15:03 | Reagovat

No,tak záleží co to vydrží no...

10 davča davča | 9. června 2008 v 20:16 | Reagovat

jak ten jasan vubec vypadá:D:D:D

11 davča davča | 9. června 2008 v 20:17 | Reagovat

a ta tyč  je jen aby se ten luk ohnul aby byl ohlí?

12 "správný zálesák" ;-):):):):) "správný zálesák" ;-):):):):) | E-mail | 3. července 2008 v 12:47 | Reagovat

no měla by ten luk určo ohnout ae bude to naprd pač to by se to dřevo muselo ještě dočasně zpružnit (horká voda, napaření v páře, atd.......) aby ti pak to "dřevo" zůstalo aspon priblizne v tý poloze!!!! tkže tkle je to vlastně v jistým smyslu na nic :-D, dál to dřevo musí bejt perfektně suchý a pak ho teprv muzes ohejbat pač by se ti po nejaký době začlo kroutit a byla by z luku "osmička".....jinak jeste to co tdy má admin  za tu fotku toho "luku"  tk tkle aby větve rostla zůžrná pak se rozšířila a pak zas zůžila tk to se nikdy nestane.... ty konce se musí hoblíkem ztenčit!!! pic;-)

13 pavel pavel | 6. července 2008 v 20:51 | Reagovat

hej admin a kde mam vzit ty hroty na šiip co ??? ODPOVĚZ???

14 Tilmik Tilmik | E-mail | 7. července 2008 v 12:43 | Reagovat

j dik ale jako ty sipy tos asi neudelal ty ne? a kde se daj koupit ty vidlicky nebo jak pls mi to napis a e-mail

15 Falco Falco | 10. července 2008 v 9:28 | Reagovat

Zajímavý blok...právě se snažím zařezat luk a ani nevím co to je za dřevo.Napsal si že podle fantazie ty šípy a já mám dva psy tak tam místo per dám upravené psí chlupy :-)

16 Admin Admin | 10. července 2008 v 11:19 | Reagovat

No...tak to máš teda dobrou fantazii! :-)

17 Sunkmanitu tanka Sunkmanitu tanka | E-mail | 25. července 2008 v 13:31 | Reagovat

Je to supr blog a souhlasim s tim postupem výroby. Já mám luk vyrobený z tisového dřeva co sem si přivezl z Kanady a mužu potvrdit, že tilerovací tyč je fakt supr na ohybání. A jestli můžu doporučit, tak se mi osvědčilo dřevo nejprve namočit do vody a potom hovysušit nad ohněm. Ale pozor aby nechytlo a nebylo opáleno, stačí ho nechat v teplim kouři. Jinak řikam, fakt supr blog, určitě sem pošlu kamarády z mého oddílu:-)

18 saccer saccer | E-mail | 8. srpna 2008 v 15:40 | Reagovat

dobrý taky vyrábím zbrane luky bud z jasanu nebo z vrby vždycky jim sundám nozem kuru ale jak to dřevo useknu tak zkusím jestli je pořádně pružné delám luky tlusté asi 3cm tlusté pak vyrabím všwechny ostatní zbraně ty šípy máš z jakého dřeva????a tak rovné dělám taky šípy ale nemám peří tak opeřuju tvrdým papírem lítato dost daleko

19 saccer saccer | E-mail | 8. srpna 2008 v 15:42 | Reagovat

jj vyrábím zbrane vsech druhu jj a to je mi teprve 11let

20 saccer saccer | E-mail | 8. srpna 2008 v 15:44 | Reagovat

upozornení!!!!!!!kdyz delate luk a nedate ho do vody ta nepouzivateho tak vam uschne to dřevo a s lukem je amen jj a šípy kdyz delate tak kdyz ho mate z ohebneho dreva tak ho na opak nechte uschnout

21 saccer saccer | E-mail | 8. srpna 2008 v 15:55 | Reagovat

s tim peřim. tam kde bude opeření vbodnete nozem do prostřed klacku(presne bodnout!!!!)a bacha a byvám ten nuz nesjizdel jak tam budete delat dusnu na peří a naměřte si délku peří a podle delky peří udelejte asi o pul milimetru delsi dusnu az to bude tak bude v tom drevedlouha cara(dusna)pozor díru(dusnu)delejte ne u prosted ne u spicky ale vzadu dreva asi4cm od toho kde budete drzet sip v tetive a kde budete ten sip prstama drzet a do te dusny dejte peří (budeto vypadat jako kdybyste meli to peri dane na si pu na dve pulky)do presne do te dusny.potom jeno upevnete provazkem a jeto.

22 saccer saccer | E-mail | 8. srpna 2008 v 16:00 | Reagovat

a jaky malý hřebík??????to vypadá jako kovová špička

23 saccer saccer | E-mail | 8. srpna 2008 v 22:25 | Reagovat

jj mirku nemas pravdu nejlepsi není jenom jasan nejlepsi je vrba nebo javor a jasan

24 saccer saccer | E-mail | 8. srpna 2008 v 22:30 | Reagovat

fidusi ty taky o tom víš prd já s tím mám zkušenosti vyrábím středověké zbraně všechny na které si vzpomeneš vyrábím nejlepší je jak sem uz psal vrba nebo javor(jeste k javoru vzdy kdyz ho budete chtit pouzit tak ho dejte do vody a ususte nebo ho nechte chvili ve vode jak ho udelate a pak ho muzete pouzivat)a jasan

25 :-D :-D | 23. srpna 2008 v 21:22 | Reagovat

já si dělám luk z vrby nebo lísky ( z lísky nejlepší!!!) dělám si ho tak že si najdu větev a tlustější stranu ohobluju do stejného průměru jak druhý konec větve, pokud to mám tak udělám zářez.  tětivu si dělám tak, že si spletu tři provázky ( nevím jaké ale sů bílé ) a přidělám ji tam tak, že provaz od obloku je cca 20 cm! pak si už dodělám zbilé věci...     mimochodem, délka oblouku minimálně 1 metr!

26 saccer saccer | E-mail | 1. září 2008 v 14:07 | Reagovat

zprávně ale na délce luku nezáleží ale hlavně to stou délkou nepřežente.dlouhé luky mají výhodu že se dají lehko natáhnout.jj našel jsem lebedu asi těžko uděláš z plevelu šíp to totiž nejde.a jestli někoho zajímá jak si udelat kopí tak si ho udelejte(je to trošku směšné z toho dřeva ale je to nejlepší dřevo na kopí)vrby.no taky po pravdě my podnikáváme takové války jako kdyby a víte čím já zatěžuju šípy?????najdu si vhodný kámen který vypadá jako špička (jich najdete zpoustu na zemi kde jsou kameny)a zalepím ho ke dřevu.lítá to kotelne dobře.tak zatím ahoj!!!!

27 Lamib Lamib | 13. září 2008 v 21:54 | Reagovat

Nebudu moc kritizovat. Jen takvou malou poznámku: nejlepší dřevo na luk je z maklury (osage orange), prej roste někde v USA, taky je dobré dřevo tis, jasan a javor. Ale (to jistě každý ví), ne každé dřevo se zpracovává stejným způsobem.

Přeji hodně zdaru a málo neúmyslných zranění

28 saccer saccer | E-mail | 14. září 2008 v 10:36 | Reagovat

správne dobře jsi to řekl jeniom že jsi zapomněl na vrbu

29 Honzajs Honzajs | 15. září 2008 v 17:37 | Reagovat

No je tu občas nějaká fáma, ale jinak dobrý...

saccer: hotový luky napouštěj nebudou vysychat.

ta "drážka" v šípu se jmenuje končík.

délka luku neovlivňuje sílu nátahu, ale jeho délku.

sílu nátahu ovlivňuje tloušťka a tvar ramen.

kamení jako hrot šípu nepoužívat, výrazně ovlivňuje odpor vzduchu i vyvážení.

šípy si dělejte z tvrdších dřev, popř. se dají koupit jako "stavebnice" (končík, dřík, hrot, peří)

délka šípu je délka nátahu + 1-2 palce (cca 3-5 cm pro hnidopichy 1"=2,54cm)

vyvážení šípu je 5-10% od poloviny směrem dopředu

ať to lítá...

30 saccer saccer | E-mail | 24. září 2008 v 8:35 | Reagovat

honzajsi k tem kameným hrotům je to furt lepší něž si neco kupovat aby sis to zatěžil na šípech je hlavní délka tvrdost šípu a hlavne opeření(já tomu říkámkormidla)a jeste ZATEŽENÍ nejlepší je si venku nekde najít nejaké vhodné dlouhé a tvrdé dřevo na šípy škoda kešů za nejakou stavebnici nebo co

31 saccer saccer | E-mail | 24. září 2008 v 8:37 | Reagovat

jj možná se v OBIprodávají bambusy asi tak za 20 kešů kámoš si koupil bambus a lítáto kotel daleko mozná to v nejakých OBIneprodávají ale u nás ve Zline jj

32 saccer saccer | E-mail | 25. září 2008 v 11:01 | Reagovat

sorry kámoš si koupil bambus udelal s toho luk a lítáto

33 Falkoner Falkoner | E-mail | 21. října 2008 v 16:51 | Reagovat

hej aby ti ten luk nepraskal ,usíš mít vyschlé dřevo já osobně sem ho dělal z lísky a než sem s tím začal nechal sem ten klacek 3 měsíce vysychat a ted na nem mám ornamenty a ještě mi nepraskl a to ho mám už skoro rok

34 saccer saccer | E-mail | 29. října 2008 v 12:28 | Reagovat

jenom že já mám ten muj luk už asi 3roky

35 Pan Berlich Pan Berlich | 3. listopadu 2008 v 18:17 | Reagovat

Promiň mi , ale jak si to tak čtu ,tak je mi líto ,že si vyrábíte nekvalitní luky. Pro Indiány bylo nejlepší dřevo Španělský Tis po něm hned Oregonský ,dále pak Brslen a Maklura. My ho však v našem prostředí vyrábíme z Jasanu , Jilmu a může být i z Ořechovce nebo Jabloni. Dřevo musí být vyvzrálé. Osekávám ho v zimě a seřezáva se tak , aby na jedné straně bylo jádro a na druhé mláď. Níjak se nenapíná a nezohýba. Musí být natolik kvalitní ,aby když vypneš tetivu luk byl rovný. Když už tak se z ohýbá nad ohněm nebo v páře. Střed by měl být neohebný a tětiva se dá jednoduše vyrobyt z režné niti ,která se může nasmolit ševcovskou smolí. Luk je dobré mít dlouhy půl druhého metra , ve středu šíroky kolem 4 cm a silný něco přes od 2,5 asi do 3 cm. A pokud uděláte šíp z vhodného dřeva , jako např smrk ,tak se nemusíte bát že se vám v zářezu rozštípne a péra je lepší uvazovat opět nasmolenou režnou nití , lépe to snáší klimatické podmínky , když tam ty péra budete mít stačí pak nad ohněm napálit špičku čímž ztvrdne. Ale pokud ty vaše tzv. luky používáte na střílení do krabic od mléka tak to asi stačí. S pozdravem chýtráček

36 David Junek David Junek | E-mail | 7. listopadu 2008 v 13:40 | Reagovat

umim lepsi

37 saccer saccer | E-mail | 9. listopadu 2008 v 15:22 | Reagovat

hej já tomu kotel rozumím vyrábím už od svých 8let tedka jsem natom dobře s výrobou jj a ještě některé věci které jsi tu říkal pane berlichu třeba někdo nemá(tím nemyslím sebe)a proto radím z jakých věcí to má vyrábět aby to bylo dostačující

38 saccer saccer | E-mail | 11. listopadu 2008 v 18:27 | Reagovat

no ne že bych se chtěl chlubit že to rozumím nejvíce ale jenom normálně píši že tomu kotel rozumím jj a admin jak chceš já sem furt chodím

39 Legeras Legeras | 18. listopadu 2008 v 20:15 | Reagovat

Ja bych doporucil jasan jako material sice se da spatne sehnat protoze ho ve stredoveku vykaceli kvuli materialu na luky ale je hodne kvalitni sam mam luk z jasanu uz par let a na sile vubec neztratil.A to jak je nekde tam nahore napsano ze kdyz se luk nenamaci do vody tak vyschne nebo tak neco tak to se musi natirat.

40 saccer saccer | E-mail | 19. listopadu 2008 v 17:30 | Reagovat

dobře admin napíšu

41 V.B.B V.B.B | 13. března 2009 v 18:20 | Reagovat

NIC MOC VŮEC NIC MOC.

42 Soo Soo | 15. března 2009 v 19:42 | Reagovat

Mysim že saccer tomu asi hodne rozumí-skoro jak já genetickýmu iženírstvý :-))))  pokud chcete aby vám luk vydržel a byl k použití tak ho určitě nedělejte z vrby.

Mě se osvědčil i náš tis červený (taxus baccata)-ale bacha je chráněný! a souhlasim s panem Berlichem že na střílení do terče nebo na krabice od mlíka stačí hřebík nebo kamínek. ovšem pokud by někdo čistě teoreticky zatoužil vyskoušet si třeba rybolov lukem nebo pečenýho bažanta doporučuju vybrousit hrot z 5mm pásoviny.

43 firestone firestone | E-mail | 1. dubna 2009 v 19:20 | Reagovat

Keby ste chceli tak ja luky vyrábam

44 Admin Admin | 3. dubna 2009 v 14:36 | Reagovat

Dobře,budeme tě kontaktovat,

45 Kiubi Kiubi | E-mail | 23. dubna 2009 v 14:24 | Reagovat

[Smazaný komentář] admin je stejnej

46 Hubert Hubert | E-mail | 18. srpna 2009 v 7:57 | Reagovat

byly zde dotazy ohledně toho kde koupit končík kovový hrot letky nebo týblo dávám sem odkaz http://www.fantasyobchod.cz/lukostrelba-c-136.html k lukům a šípům je zde ůplně všechno ale pokud je zde někdo kdo si chce vyrobit šíp (návod k lukům je tady dost a navíc já ačkoli mám luk silný a pevný je vyroben docela narychlo ale slouží mi už 4tý rok) stačí si v kterémkoli obchodě pro kutily (stavebnictví, železářství) kolupit dřevěnou tyč o průměru 8mm a je jedno z jakého je dřeva hlavně když je to lehký většinou o délce 80cm pokud je to kvalitní nemusíte kupovat končík stačí udělat zářez do jednoho konce nožem ostrý hrot pokud se vám nechce kupovat jsem vytvořil tak že jsem seříznul do odtra tu dřevěnou tyč a několikkrát jsem ji namočil do rozpuštěného cínu který je po zatuhnutí pevný a těžký letky lze vyrobit z tvrdého papíru (nejraději používám papírovou desku která podlepuje vetšinu klasických psacích bloků a aby lépe držely tak je přilepím sekundovým lepidlem =D. takto vyrobený šíp mi letěl nejvíc cca 84m a to je podle mého názoru dost ne???

47 Hubert Hubert | E-mail | 18. srpna 2009 v 8:02 | Reagovat

zajímavá je také alternativa přidělat na konec šípu malou dýmovnici podle tohoto návodu http://gersak.blog.cz/0703/jak-si-vyrobit-dymovnici ale nedávat ji do rujičky nýbrž směs zabalit do čtverečku toaleťáku a k němu přidělat dýmovnici =P

48 Hraničář Hraničář | 1. září 2009 v 12:47 | Reagovat

nejdřív jsem chtěl udělat luk podle popisu co je uplně nahoře,ale když jsem jsi přečetl komentáře tak jsem byl v rozpacích :) zmátli jste mně tak ,že se asi na to vprdnu :)

49 Hraničář Hraničář | 1. září 2009 v 12:48 | Reagovat

a jdu si zahrát COD 2

50 pitbull pitbull | 11. října 2009 v 16:39 | Reagovat

ste volove ten blog si poved je dobrej jenom bi to chtelo fotky jak sto udelal

51 michal michal | E-mail | 6. listopadu 2009 v 19:36 | Reagovat

admine pls porad mi ja newim z ceho udelat luk budto vrba
          jasan
          javor
pls napis na mail :-(

52 střelec střelec | 12. prosince 2009 v 13:31 | Reagovat

je to fakt sssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr            dostane 111111111111111111111111111111111111111 :-D  :-D  :-D  :-D  :-D  :-D

53 jara jaris jara jaris | E-mail | 23. ledna 2010 v 17:24 | Reagovat

Admine máš tu hezkej návod na výrobu luku, ale taky jsem četl že můžeme napsat rady atd. Takže jsem zde četl že si někdo uřízlo větev z kočičky, to je uplná blbost, já často k výtobě luku používám jasan(hojně rostoucí kolem potoků) u průměru asi 10cm a délce cca 180cm , který nechám tak zhruba půl roku vyschnout na půdě jako masiv a když si ho někdo sežene v zimě je to ideální. Po půl roce nedočkavého čekání si můžeme kmen(zapomněl jsem napsat že neřezu větve ale kátím celý strom) můžeme kmen zozštípnout na dvě poloviny (zužovat) od středu ke kencům, samozřejmně že 10cm je i s rezervou a můsím upozornit nato že nikdy neodebírám ze přední strany luku a strídám výrobu se skouškou na tilerovscí tyči. Ale na internetu je mnoho dobrých návodů třeba na stránce lukostrelec.cz.

54 MATY MATY | 14. února 2010 v 12:44 | Reagovat

DÁ SE TEN LUK VYROBIT I Z OLŠE? :-x  O_O

55 dave858 dave858 | 22. února 2010 v 6:57 | Reagovat

Moc hezký návod. A může to dřevo být i z vrby nebo z lískového ořechu? A to pero na šíp si už musím koupit?

56 dave858 dave858 | 22. února 2010 v 7:11 | Reagovat

No a já si dělám luk z lísky. Nejdříve uříznu cca 3 m dlohou tyč a doma si na nejtlustější části odměřím 160cm a to potom uříznu. Pak už je to jednoduché. Na jednom konci to provazem zavážu, pak na luk stoupnu a na druhém konci provazu udělám dračí smyčku a tu pak na konec navleču. Vzdálenost o d prostřed dřeva po provaz by měl být asi 15cm-25cm, jak už si každý vybere sám

57 xxx xxx | 3. března 2010 v 20:42 | Reagovat

ten saccer je teda pěkně namyšlenej na to že má jen 11 let a když je tak chytrej tak at si zrobi svuj blog  :-)  :-)

58 Boy Boy | 21. dubna 2010 v 0:57 | Reagovat

saccre, ty si chytrej jak radio...kotel radio.... 8-)

59 Boy Boy | 21. dubna 2010 v 0:58 | Reagovat

saccere, ty si chytrej jak radio...kotel radio.... 8-)

60 Honza Honza | E-mail | 28. června 2010 v 14:30 | Reagovat

Prosim vas nekacejte nikdo tisy kvuli luku! Doba zivota tisu jsou az stovky let a je to velmi vzacna drevina. Radsi si pokacejte dvacet naletovych akatu, coz je invazni drevina ktere je vsude dost a poslouzi stejne dobre.

Ahoj

61 žan žan | 31. srpna 2010 v 11:22 | Reagovat

lidi udelal sem luk jak ma legolas delal sem ho jeden měsic ted ho mam hotovy a střily pomalu až za roh :-)

62 Majko Majko | 3. října 2010 v 17:55 | Reagovat

Vadi ze sem to nedal na tou tic :-(  :-(

63 Majko Majko | 3. října 2010 v 17:56 | Reagovat

[60]: ale my mame toho plnu rit

64 Martin Martin | 19. října 2010 v 18:27 | Reagovat

smrdí ti koule

65 soliderrambo soliderrambo | Web | 21. prosince 2010 v 7:55 | Reagovat

ahoj máš to tu fak hezký.. a když budeš chtít tak se prosím podívej také na můj blog http://soliderrambo.blog.cz/ moc toho tam nemám ale je to tím že ho mám jen 2 dni .. 8-O

66 marek marek | 30. ledna 2011 v 16:19 | Reagovat

nahodou je lepši luk koupit je to kvalitni třeba za 8 tisic 8-) jemi 20let takže na to mam ....................

67 hehe hehe | 25. května 2011 v 16:45 | Reagovat

kraviny

68 antimarek antimarek | 11. ledna 2012 v 17:12 | Reagovat

[66]: smrdis

69 antiakat antiakat | 11. ledna 2012 v 17:16 | Reagovat

honza má pravdu nekacejte tisi!!!jsou vzacne a akatu muzete kacet kolik chcete jsou to invazivni dreviny ktery nicej biodiverzitu nasich lase kvuli velke kyselosti kterou posilaji do pudy[60]:

70 mato301101 mato301101 | E-mail | 7. dubna 2012 v 16:04 | Reagovat

a sipi z akeho dreva su najlepsie ?? poradte za odpoved dakujem _

71 ighu tanka ighu tanka | 10. dubna 2012 v 23:08 | Reagovat

chlapi, ten navod mne priapada, jako bych ho psal ja tak asi v 7 letech. 99% z toho co tady pisete neni pravda. :-P

72 I-T I-T | 16. dubna 2012 v 20:57 | Reagovat

[70]:mato301101

Líska- jsou leké, daleko doletí, lehko se zlomí, vic na ne pusobi vetr

Svída- mensi dolet,ale vic vydrzi

73 lolofun lolofun | 11. května 2012 v 11:12 | Reagovat

ahojky unás žádná lebeda neroste nobo asoň nemám ponení cotoje mžu si šíp udělat třeba z lípi nebo ořešáku??? :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Airsoft Team Olomouc je tu pro Tebe-2007-2012

  • seznam poměrně kvalitních článků atˇuž vlastní tvorby či přeložené např z angličtiny,němčiny či jiného cizího jazyka
  • velké množství videí,uložených na oblíbeném video portálu Youtube.com,tudíž videa nemusíte stahovat na váš harddisk a můžete je v klidu přehrát pouze jedním kliknutím na tlačítko "play"
  • přehledná a pravidelně aktualizovaná ( 1 měsíčně) databáze airsoft teamů z České a Slovenské republiky,všechny tými jsou seřazeny dle kraje v kterém se nachází
  • bezplatní inzerce pro naše uživatele,bohužel náš web nepodporuje vkládání fotografie k inzerátu,ale již se na tom pracuje a koncem roku 2011 by vše snad mělo být hotovo a funkční
  • umožnujeme pro Vás využit naši službu - Banner na Airsoft Team Olomouc na půl roku ZDARMA,jedná se o formu reklamy,kterou si můžete umístit na vyhrazená místa na našem webu či blogu,tudíž se vám zvedne návštěvnost o několik desítek navštěvníků denně,ale záleží na tématice vašeho webu
  • blog airsoftteamolomouc.blog.cz funguje již od roku 2007 do součastnosti,tedy do roku 2011 ( 4 roky),má poměrně velkou návštěvnost blížící se k počtu obyvatel Olomouce,tedy 100tis návštěv,denní návštěvnost na blogu je určená dle období (jaro,léto,podzim,zima)-rapidní nárust návštěvnost se dostavuje v létě a to až na krásných 200 lidí denně,což je opravdu pěkné číslo
  • dle našich statistik na blog nejvíce chodí lidé z ČR (což se samozdřejmě dá čekat,nepodrorujeme zatim funkcni přeložení stránek do jiného jazyku,než jsou uvedeny na blogu

A to vše a více pouze u nás !





Poslední aktualizace blogu : 6.4.2012


Armáda České republiky se představuje Příčiny občanské války Předcházející vývoj Americká občanská válka Brutální videa ( popravy) +18 kompletní seznam Alah Akbar Upozornění Co znamená tato skratka? Hradní stráž slaví 90 let Hlučínští záchranáři vyměnili uniformy Česká republika je vzorem České vrtulníky nad Negevskou pouští Personální změny v Armádě České republiky Praha, zásah na varnu pervitinu Policie videa nformatika a technika Mezinárodní vztahy Onformace o CS Co je Airsoft? (článek upraven 25.2.2008) Cítáty o zbraních Dusivé Nervově paralytické Chemické zbraně Hlavní cíle FBI-Historie FBI-Fotografie Inzerce Návod na výrobu Airsfotové pancéřové pěsti Návod na výrobu Hejkala Návod na výrobu střelného prachu Jak rozdělat oheň (jiný návod) Návod na výrobu "Střelné zbraně"